Bestilling

Du kan kun bestille varer via webshoppen smarterliving.dk. Skulle du have spørgsmål omkring din bestilling eller betaling, hjælper vi dig gerne over mail på smarterliving@smarterliving.dk

Betaling

Hos smarterliving.dk kan du betale med Mastercard og Visakort. Smarterliving.dk pålægger ikke et kortgebyr på dit køb.

Dine kreditkortinformationer opbevares via en krypteret og sikker forbindelse (SSL). Yourpay er vores betalingsleverandør og vi har ikke adgang til dine kontooplysninger.

Levering og fragt

Smarterliving.dk benytter DAO, PostNord og GLS til forsendelse af pakker. Smarterliving.dk sender kun varer til Danmark.
OBS: Nægter en kunde ved levering, at modtage pakken, eller afhentes pakken ikke fra pakkeshoppen, opkræver smarterliving.dk 2 x fragtomkostninger, da pakken vil blive sendt tilbage retur til os.

Fortrydelse

OBS! Julegaver købt i november og december 2018 har forlænget returret, og kan derfor byttes og returneres helt frem til d. 22. januar 2019. Der gælder samme regler som altid, dvs. at varen skal tilbageleveres i samme stand som da du modtog varen og i ubrudt, originalemballage.

Hos smarterliving.dk har du altid 30 dages fuld returret fra du modtager varen, såfremt varen kan tilbageleveres i samme stand som da du modtog varen og i ubrudt, originalemballage.
Ønsker du at gøre brug af fortrydelsesretten skal du sende en mail til smarterliving@smarterliving.dk. Heri skal du skrive ordrenummer, købsdato, at du ønsker at returnere varen. Derefter skal du sende varen retur til os pakket forsvarligt ind. Vedlæg i pakken en kopi af den mail, du har sendt til os. Mærk forsendelsen "Retur". Dine fragtomkostninger for at sende varen retur, refunderes ikke af smarterliving.dk.

Husk altid at kontakte os via mail, inden du sender en vare retur.

Den forsvarligt indpakkede vare sendes til:

Smarter Living
c/o Republikken
Vesterbrogade 26
1620 København V.

Reklamation

Hos smarterliving.dk har du altid 2 års reklamationsret. Skulle du mod forventning opleve, at din vare går i stykker inden for 2 år fra købsdatoen, skal du sende os en mail på smarterliving@smarterliving.dk. Heri skal du skrive ordrenummer, købsdato, beskrive fejlen på varen samt vedhæfte et eller flere billeder af varen med fejl på. Derefter skal du sende varen retur til os - helst i original emballage og pakket forsvarligt ind. Vedlæg en kopi af den mail, du har sendt til os. Mærk forsendelsen "Reklamation". Dine fragtomkostninger for at sende varen retur, refunderes ikke af smarterliving.dk.

Husk altid at kontakte os på mail, inden du sender en vare retur.

Rekalmationsvarer sendes retur til:

Smarter Living
c/o Republikken
Vesterbrogade 26
1620 København V.

Såfremt smarterliving.dk ved modtagelse af en reklamation ikke kan finde den påståede fejl på varen, vil kunden ikke blive godtgjort varens værdi. Det er derfor vigtigt, at du som kunde beskriver fejlen så korrekt som muligt i mailen til os.

Accepteres reklamationen, vil varen i følgende rækkefølge forsøges godtgjort: først forsøges varen repareret, lykkes det ikke vil den blive ombyttet til en ny, og først hvis dette heller ikke er muligt, vil varens købspris blive refunderet. Smarterliving.dk giver ikke pengene retur med mindre vi ikke kan få produktet lavet, i løbet af de 3 forsøg som loven foreskriver.

Ansvarsbegrænsning og forbehold

Der tages forbehold for prisstigninger, force majeure, afgiftsændringer, valutaændringer, udsolgte/udgåede varer og taste-/slåfejl. Priser, levering, fragt og fortrydelsesregler er kun gældende i Danmark.
Smarterliving.dk påtager sig intet ansvar som følge af købers retsforhold overfor tredjemand.

Persondatapolitik

Alle betalinger udføres i samarbejde med vores betalingssystem Youpay og vi har på intet tidspunkt mulighed for at se dine kreditkortoplysninger. Derfor kan vi heller ikke supporte dig, hvis du oplever problemer med din betaling. Her henviser vi til din bank. Smarterliving.dk benytter cookies på vores webshop, hvilket betyder at vores system automatisk husker, hvad du eksempelvis lægger i kurven. Derfor kan du opleve, hvis du vender retur dagen efter, at dine varer stadigvæk ligger I kurven. Når du handler hos os beder vi om dit navn, adresse og e-mailadresse. Vi bruger udelukkende disse informationer til ekspedition af din ordre. Informationen lagres i vores webshopsystem i ukrypteret form. Desuden registrerer vi IP-adressen, hvorfra indkøb foretages. Informationen anvendes ikke i den daglige administration, men kun i tilfælde af falske bestillinger eller anden kriminalitet.

Tilfredsgaranti

Vi stræber altid efter, at vores kunder er 100% tilfredse. Er du ikke tilfreds med din handel, så kontakt os. Vi vil altid prøve at finde en løsning!

Lovvalg og værneting

Disse vilkår og betingelser er underlagt og fortolkes i overensstemmelse med gældende lovgivning. Eventuelle tvister afgøres således af de ordinære domstole.